tisdag 12 mars 2013

Norbert the Norwegian Ridgeback

Dagens outfit och såhär-känner-jag-mig-just-nu-bild

Kom hem från tyskan på Söder för 2 h sen. Sen dess har jag gjort klart två hemska labbrapporter och skickat iväg till kemiläraren. Jag älskar att skicka iväg uppgifter, speciellt om man är nöjd med dem. Eller nöjd och nöjd, jag blir nöjd om jag bara klistrar in en fin bild. Men det där är ju olika för alla. Jag har kompisar som aldrig verkar kunna bli nöjda med saker och ting, vilket är synd, för de är ju så jävla bra.

Nu ska jag plugga till no-nationella som är nästa vecka. Känns som att livet är en negativt laddad magnetände ibland. Den positivt laddade änden är i detta fall skolarbete (jag vet att jag är en poet, jag ingår ju i bandet en drös poeter ju)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar